Wednesday, April 29, 2015

SQL Insert mutiple values to table

Database - Insert into mst_type(work_type_id,sub_work_type,record_status,create_user,create_stamp,update_user,update_stamp)
values (9,'Primary','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Center','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Medical','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Staff','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Aanganwadi','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'School','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Village','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Samajik Sabhagruha','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Shopping Center Building','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Veternary Hospital','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Mahila Work Shed Building','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Product Selling Stall','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Office Building','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Staff Quarter Building','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Smashan Bhumi','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(9,'Toilet Blocks','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(10,'Major Bridge','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(10,'Minor Bridge','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE()),
(10,'Culverts','A','system',GETDATE(),'system',GETDATE())

No comments:

Post a Comment